Získaj špeciálne ponuky a ZĽAVY iba do emailu . Prihlás sa na odber NEWSLETTRA.

ZLOŽENIE

ZLOŽENIE A AKO TO CELÉ FUNGUJE?

Každodenný stres, nesprávny životný štýl, či toxíny prijímané z okolia majú vplyv na tvorbu hormonálnej nerovnováhy. Tá sa môže prejavovať vo forme fyzických aj emocionálnych symptómov PMS, vo výkyvoch v menštruačnom cykle a v bolestivej menštruácii.

Veda dokázala, že dopĺňanie mikro-živín v tele môže pomôcť zmierniť bežné príznaky PMS a podporiť hormonálnu rovnováhu. Preto sme vytvorili AMALVENU – PMS Multivitamín stvorený iba pre ženy. Živiny, ktoré potrebujete pre zdravé fungovanie hormónov, v jednej pohodlnej porcii denne.

Horčík

Horčík je veľmi často nedostatkový minerál u žien, ktoré trápi PMS, či menštruačné problémy. Podľa americkej štúdie, kde bol po dobu 2 mesiacov podávaný ženám s danými symptómami, horčík môže naozaj predstavovať účinnú liečbu predmenštruačných symptómov súvisiacich so zmenami nálad, pocitmi smútku a podráždenosti, so znížením bolesti a kŕčov. Ženy boli v tejto klinickej štúdii rozdelené do dvoch skupín, kde jednej bol podávaný horčík a druhej placebo. Na konci štúdie boli zaznamenané významné rozdiely v skupinách, a to hlavne v oblasti zníženia bolestia prejave negatívnych emócií. Prispieva k normálnemu fungovaniu nervového systému a ku zníženiu únavy a vyčerpania.

Horčík je minerálom, ktorý vás dostane do psychickej aj fyzickej pohody. A s tou sa hneď ľahšie kráča životom.

Tradične sa používa na zmiernenie: Kŕčov, Bolestivej menštruácie, Stresu a vyčerpania, Prispieva k celkovej pohode

Vitamín B6

Vitamín B6 podporuje účinky horčíka – veď nie nadarmo sa spoločne užívajú kvôli zníženiu stresu, podráždenosti, nervozity, na známky úzkosti, či pri svalových kŕčoch. Okrem toho, že ovplyvňuje všeobecnejšie zdravotné problémy ako váš metabolizmus, či normálne fungovanie nervového systému, je jeho veľkou výhodou schopnosť zmierniť mnoho PMS symptómov súčasne. Vitamín B6 prispieva k regulácii hormonálnej činnosti, čo má za efekt zmiernenie hormonálneho akné, výkyvov nálad, stavov úzkosti a podráždenosti a taktiež nepravidelnej menštruácie. Prispieva totiž aj k normálnej tvorbe červených krviniek. Vitamín B6 bojuje proti únave a vyčerpanosti a keďže sa podieľa aj na normálnom fungovaní energetického metabolizmu, zmierňuje nafukovanie.

Naozaj toho zvláda veľa naraz – asi ako každá z nás denne 😊.

Tradične sa používa na zmiernenie: Hormonálneho akné, Výkyvov nálad, Pocitov smútku a depresie, Nepravidelnej menštruácie, Nadúvania

Vápnik

Vápnik je potrebný na udržanie normálneho stavu kostí a zubov. Prispieva k normálnej zrážanlivosti krvi a k normálnemu energetickému metabolizmu, čím znižuje nafukovanie. Podľa klinickej štúdie z roku 2014 má vápnik vplyv aj na vašu náladu. Štúdie sa zúčastnilo 66 žien, ktoré trpeli prejavmi PMS. Boli rozdelené do 2 skupín – jednej bolo počas niekoľkých mesiacov podávaných 500mg vápnika, druhá dostávala placebo. Na konci štúdie boli zaznamenané významné rozdiely medzi obidvoma skupinami, a to konkrétne v oblastiach: úzkosti, depresie, emocionálnych zmien a zadržiavania vody.

Čiže možno by mohol mať vápnik vplyv aj na chudnutie? To by teda nebolo vôbec zlé.

Tradične sa používa na zmiernenie: Nafukovania, Zlepšenie nálady, je nevyhnutný pre zdravie kostí

Vitamín C

Vitamín C je jeden z mála vitamínov, ktoré si telo nevie samo vyrobiť – takže vám ostáva len jedno. Prijímať ho zo stravy. Tento superhrdina medzi vitamínmi toho zvláda v tele naozaj veľa, veď posúďte sami. Prispieva k normálnej tvorbe kolagénu pre normálnu funkciu ďasien, pokožky, zubov, kostí aj krvných ciev. Prispieva k normálnemu fungovaniu nervového systému a k normálnej psychickej funkcii – pomáha upokojiť otravné výkyvy nálad. Zvyšuje absorpciu železa (oceníte pokiaľ trpíte slabosťou a únavou z chudokrvnosti), podporuje imunitný systém (tam je naozaj vitamínom číslo jedna) a prispieva aj k normálnemu energetickému metabolizmu – čiže už žiadne nafukovanie.

Céčko vám zníži únavu, dodá potrebnú energiu a nakopne imunitu.

Tradične sa používa na zmiernenie: Nafukovania, Únavy a vyčerpania, Stresu a podráždenosti, Podporuje zdravý stav pokožky a normálne fungovanie imunitného systému

B – KOMPLEX: Thiamín, Niacín, Riboflavín, Kyselina pantoténová, Biotín, Kyselina listová, Kobalamín

Táto skupina vo vode rozpustných vitamínov obsahuje thiamín (B1) a riboflavín (B2), niacín (B3), kyselinu pantoténovú (B5), biotín (B7), kyselinu listovú (B9) a kobalamín (B12). Vitamíny skupiny B hrajú rôzne funkcie vo fungovaní tela, ale mnohé, najmä B9 a B12, sú rozhodujúce pri výrobe neurotransmiterov, ktoré napomáhajú kognitívnym funkciám. Taktiež majú vplyv na zníženie únavy a vyčerpania. Čo v preklade znamená, že ovplyvňujú aj vašu náladu – menej únavy a menej stresu znamená širší úsmev na tvári a viac energie do života 😊. Sú tiež potrebné na výrobu energie a krvotvorbu. Zaujímavá je napr. štúdia The American Journal of Clinical Nutrition z roku 2011, ktorej sa zúčastnilo 3025 žien a dáta sa zbierali počas obdobia 10 rokov. Záverom štúdie bolo zistenie, že u žien s vysokým príjmom tiamínu a riboflavínu sa signifikantne znížilo riziko vzniku PMS.

Tradične sa používa na zmiernenie: Únavy a vyčerpania, Stresu a podráždenosti, Podporuje normálne fungovanie imunitného systému a krvotvorbu

Vitamín D

Vitamín D, nazývaný aj slniečkový vitamín, je taktiež ako vitamín C dôležitý pre funkciu imunitného systému. Prispieva k normálnej absorpcii vápnika a fosforu v tele, k udržaniu normálneho stavu svalov, kostí a zubov – čím môže mať vplyv na zníženie kŕčov a bolestí, či už v období pred menštruáciou alebo počas nej. Podľa tejto štúdie sa hodnotilo dopĺňanie vitamínu D u žien trpiacich bolestivou menštruáciou a predmenštruačným syndrómom. Suplementácia vitamínu D bola spojená so znížením výskytu niekoľkých príznakov PMS, ako sú bolesti chrbta a tendencia k ľahkému plaču, ako aj zníženie bolestivosti pri menštruácii. Záver štúdie: Prísun vitamínu D môže znížiť výskyt symptómov PMS a bolestivej menštruácie a má pozitívny vplyv na fyzické a psychologické príznaky PMS.

Tradične sa používa na zmiernenie: Bolestí a kŕčov, Stresu a podráždenosti, Podporuje normálne fungovanie imunitného systému

Vitamín E

Vitamín E je silný antioxidant, ktorý chráni bunky pred oxidačným stresom (čiže napr. aj starnutím našej pokožky). V tejto štúdii skúmali vplyv užívania Vitamínu D a Vitamínu E na ženy, ktoré trpeli symptómami PMS. Ženy sa sťažovali na to, že im prejavy PMS zasahujú do každodenného pracovného aj súkromného života a negatívne ho ovplyvňujú – čo sa teda vôbec nečudujeme. Počas dvoch mesiacov si mali podrobne zapisovať svoje denné PMS prejavy. Na konci štúdie boli výsledkami príjemne prekvapení – väčšina symptómov sa výrazne znížila. Záverom teda bolo, že vitamín E predstavuje účinnú a dostupnú liečbu prejavov PMS.

Tradične sa používa na zmiernenie: PMS prejavov, Chráni bunky pred oxidačným stresom

L - Tryptofán

L-tryptofán je esenciálna aminokyselina, ktorá sa za pomoci vitamínu B3 a B6 podieľa na syntéze hormónov melatonínu a serotonínu, ktoré prispievajú k dobrej nálade, pozitívnemu mysleniu a pokojnému spánku, zvládnutiu stresových situácií, a tým ku zlepšeniu celkovej kondície a regenerácie. My ho nazývame vysmiatou aminokyselinou, ktorá nám pomáha udržiavať dobrú náladu a poriadne sa vyspať. Lebo keď má naše telo dostatok regenerácie a spánku, oveľa pokojnejšie reaguje počas dňa 😊. A túto štúdiu máme obzvlášť rady, pretože tá tvrdí, že zvýšenie L-tryptofánu v tele má vplyv nie len na výkyvy nálad, depresiu, hnev, ale aj na bezdôvodné prejedanie sa – čo je inak taktiež jedným zo symptómov PMS.

Nezvyknú sa náhodu vaše zásoby čokolády zmenšovať týždeň pred menštruáciou? 😊

Tradične sa používa na zmiernenie: Výkyvov nálad, Podráždenosti, Hnevu, Prejedania sa

Zavrieť (esc)

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

Hľadaj

Košík

Váš košík je úplne prázdny
Nakupovať